niedziela, 1 lutego 2015

NLP w dwadzieścia jeden dni

A więc pierwszą książką o której postanowiłem coś napisać jest książka Harrego Aldera i Beryla Heathera pod tytułem "NLP w 21 dni". Książka jest przeznaczona dla tych wszystkich osób które chcą poprawić swoje relacje z ludźmi oraz dla tych którzy pragną wyznaczać i realizować różne cele. Czyli według mnie jest to poradnik  dla wszystkich gdyż każdy ma coś do poprawienia w relacjach z innymi oraz w związku z realizacją swoich celów.
Postanowiłem że na opis tej książki poświęcę 21 dni tak jak w tytule co dziennie będzie jeden wpis na blogu.
Tak więc co dzisiaj?
Dzisiaj dzień pierwszy "jak ludzie postępują" w którym znajduje się pięć podtytułów
1)Doświadczenia subiektywne
2)Myślenie i działanie
3)Ku indywidualnej doskonałości
4)Modelowanie sukcesu
5)Model NLP
Oczywiście w punkcie pierwszym znajdziemy odpowiedź na pytanie co to jest doświadczenie subiektywne i jaki ma związek z postrzeganiem przez nas otoczenia. Jest tam również kilka definicji których nie będę tutaj przytaczał  . Znajdziemy tam również krótki opis znaczenia naszych zmysłów dla rozwoju osobistego.
Natomiast w punkcie drugim  zwrócona jest uwaga na to czym są nasze myśli i jaki mają wpływ na otaczający nas świat?Oraz jakie znaczenie ma subiektywizm i czym on jest?
W kolejnym punkcie natomiast "Ku indywidualnej doskonałości" Znajdziemy odpowiedź na pytanie? Czy wszyscy możemy być doskonali?Oraz co nam daje NLP?
Z kolei w punkcie czwartym możemy się dowiedzieć od kogo powinniśmy się uczyć osiągania sukcesów?Jest również zwrócona uwaga na to czym jest wrodzony talent i jak można go rozwijać?
I w puncie piątym "Model NLP"
Mamy podkreślony fakt w czym pomaga nam NLP. Oraz jaki związek ma nasz umysł z górą lodową?
To tyle na dzisiaj mam nadzieję że ten krótki opis pierwszego dnia tej książki wzbudzi czyjeś zainteresowanie? Ja sam nie odnoszę żadnych korzyści z opisywania książek które posiadam po prostu pomyślałem że podzielę się swoimi przemyśleniami na temat książek które kupuję. A moje spostrzeżenie jest takie że warto czytać książki aby się rozwijać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz