sobota, 31 stycznia 2015

Pierwszy wpis na temat książek

W swoim pierwszym wpisie napiszę o tym jakie książki czytam i dlaczego akurat takie a nie inne.
Oraz napiszę trochę o pierwszej z moich książek jakie zacząłem czytać kilkadziesiąt lat temu. A jedną z pierwszych książek jakie zacząłem czytać była Biblia.
 Zachwyciło mnie wtedy piękno Psalmów i mądrość Księgi Przysłów.
 Czytając Biblię uczyłem się jak zastosować w życiu mądrość w niej zawartą. Po kilkukrotnym przeczytaniu Biblii zacząłem czytać inne książki których treść można zastosować w życiu. Dlatego obecnie czytam wyłącznie książki z których można się czegoś nauczyć to znaczy najczęściej są to poradniki. I nie wiem dlaczego ale najbardziej lubię książki drukowane czasem przeczytam jakiegoś ebooka ale wolę zwyczajne książki które można dotknąć usłyszeć szelest przewracanej kartki. dzisiejszy wpis bardzo krótki ale już w następnych będę opisywał po kolei książki które już przeczytałem albo te które obecnie czytam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz